Przejdź do głównej zawartości

Jesienni ulubieńcy 16'

Witajcie,
Dziś chciałabym podzielić się z Wami rzeczami, które w tym roku umilają mi jesień. Długo nie mogłam zebrać się do napisania tego posta ponieważ ciągle pojawiało się coś nowego o czym również chciałam wspomnieć. Poza tym czas zdecydowanie mija zbyt szybko, za oknem jest już cienka warstwa śniegu i wygląda na to, że jesień zmienia się w zimę. Mimo coraz częstszych mroźnych dni, zapraszam na ulubieńców, czyli nowość na moim blogu:-)




1. Spacery

W słoneczne dni postanowiłam chodzić do pracy pieszo i to była bardzo dobra decyzja. Po minięciu rzędu bloków i kamienic, przechodzę przez park Helenów, który o tej porze roku zachwyca paletą barw tak bardzo, że zdarzało mi się o kilka minut za długo stać w złotych liściach z aparatem w ręku co też skutkowało spóźnianiem się do pracy. Było warto:-) W październikowy weekend wybraliśmy się również do lasu łagiewnickiego na grzyby. Grzybów udało nam się znaleźć co prawda ledwie 8, ale zdjęć przywieźliśmy znacznie więcej, więc całą wyprawę oceniam jako udaną.





2. Kosmetyki Golden Rose

Uwielbiam ich lakiery do paznokci. Mają piękne kolory i są dość trwałe. Kiedy latem jeden jedyny raz zdecydowałam się na założenie hybryd, już po tygodniu chciałam je zdjąć żeby móc pomalować paznokcie jakimś nowym lakierem. Zwykle jesienią stawiałam na ciemniejsze kolory, ale w tym roku zachwyciły mnie pastele- wrzos i szary z serii Ice Chic. W mojej kosmetyczce pojawiły się również dwie nowe matowe pomadki Liquid Matte o numerach 03 i 05. Bardzo długo utrzymują się na ustach, nie wysuszają i mają piękne, iście jesienne kolory.


3. Książki

Jesień to pora roku idealna do czytania książek. Nie ma nic przyjemniejszego od zakopania się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty lub ewentualnie jakimś niezdrowym ciastkiem i książką. Właśnie skończyłam czytać ,,Alicję w krainie czasów" Ałbeny Grabowskiej i siadam do ,,Beduinki na Instagramie", która zapowiada się równie interesująco. Odkąd posiadam Kindle (zakup życia!) nie kupuję już książek w wersji papierowej, wyjątek stanowią jedynie te kulinarne. Moja kolekcja powiększyła się o książkę ,,Smakowita Ella" w której można znaleźć niezwykle ciekawe przepisy kuchni roślinnej- proste, smaczne i przede wszystkim bardzo zdrowe!




4. Wegetariańskie żelki

Czy muszę pisać więcej? Żelki. Wegetariańskie. Bez żelatyny. Duża paczka i jakiś tak dziwnie uzależniający smak dzieciństwa. A na dodatek nosorożce! Jak na zakupy to tylko do Kauflanda<3 


5. Świece

Jak dobrze wiecie, jestem psychofanką świec w każdej postaci. Kocham świece duże i małe, w słoikach i bez, woski itp. O ile latem jest mi trochę głupio palić świecie, bo jest długo jasno i gorąco o tyle jesienią jak najbardziej! Codziennie wieczorem! Na zdjęciu są akurat świece z Ikea, które goszczą u mnie najczęściej (ach, te coniedzielne spotkania z mamą w Port Łódź), ale polecam również z Tesco. Woski jak na razie z Yankee Candle wygrywają, ale z pewnością niebawem będę szukać bardziej naturalnych zamienników.


 6. Zegarek

Ostatnią rzeczą jest zegarek. Uwielbiam zegarki, od zawsze i choć nie przepadam za złotem to ten stał się moim wielkim ulubieńcem i noszę go codziennie. Jest mały, ale nie zbyt mały, prosty, elegancki a co najważniejsze- jest prezentem od mojego dziadka i dlatego jest dla mnie więcej wart niż 10 zegarków od słynnego Daniela Wellingtona. 


To już wszystko na dziś! Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia:-)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozświetlacz w serduszku

Witajcie, Tak jak obiecałam będzie dziś kilka słów na temat mojego ostatniego zakupu, czyli różo-rozświetlacza z firmy I Heart Makeup . Produkt na stronie opisany był jako róż, jednak według mnie kolor który wybrałam o wiele lepiej będzie pełnił funkcję .

Zatrzymaj się! Sprawa, która może dotyczyć i Ciebie

W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć niezwykle istotną kwestię zarówno dla mnie, jak również dla wielu innych kobiet w Polsce. Blog ten powstał z myślą o kobietach i poruszam na nim tematy zdecydowanie babskie. Piszę o kosmetykach, filmach, serialach- o mojej kobiecej codzienności. Kupujemy sobie nowe kosmetyki, sukienki i buty na wiosnę, przeglądamy się w lustrze, lajkujemy posty na Facebooku i zostawiamy serduszka pod ładnymi zdjęciami na Instagramie. Obracamy się w pastelowej rzeczywistości i nie ma w tym nic złego. Jestem zdecydowaną zwolenniczką cieszenia się chwilą i dostrzegania pozytywnych stron życia dlatego sama chcę o nich pisać.

Jesienna Wishlista #1.

Witajcie, Wiem, że na blogu było ostatnio bardzo cicho, nudno i zupełnie jakbym już o tym miejscu zapomniała. Bardzo Was za to przepraszam. Niestety ostatnie miesiące były i nadal są dla mnie pracowite, przełomowe i od tego jak rozstrzygną się sprawy pod koniec września będzie zależało co powinnam dalej ze sobą i ze swoim życiem zrobić. Wrzesień, ogólnie koniec lata i początek jesieni to mój ulubiony okres w roku i bardzo żałuję, że nie mam czasu się nim cieszyć. W związku z tym wszystkie wyjazdy, wszelkie jesienne atrakcje i wpisy na bloga mam zaplanowane na październik a dziś chciałabym się z Wami podzielić moją jesienną, pierwszą na blogu, Wishlistą !