Przejdź do głównej zawartości

Kolorowanki dla dorosłych

Cześć,
Dziś chciałbym podzielić się z Wami moim odkryciem tego miesiąca czyli kolorowankami dla dorosłych. Wiem, że są one popularne już od dłuższego czasu, jednak do tej pory wydawało mi się, że to niepotrzebny wydatek. Bałam się również, że nie znajdę czasu na zabawy kredkami.

Ostatecznie zdecydowałam się na zakup kolorowanki z myślą, aby zabierać ją ze sobą do pracy. Pracuję przy komputerze i często łapię się na tym, że bezwiednie zaczynam coś bazgrać na kartkach lub co gorsze na dokumentach lub prezentacjach. Postanowiłam sprawdzić czy kolorowanki lepiej się sprawdzą i czy rzeczywiście działają odstresowująco. 


Obecnie wybór kolorowanek dla dorosłych jest bardzo duży, w Empiku gdzie ją kupowałam był cały stół zastawiony różnymi rodzajami, do wyboru, do koloru. Moja kosztowała 24,50 zł. ale widziałam też tańsze, za 19 lub nawet 16 zł. Kredki kupiłam w Tesco, kosztowały 13 zł a jest ich aż 24 kolory w opakowaniu. Obawiałam się, że kredki będą twarde jednak okazało się, że jak za tę cenę są bardzo dobre. Mają soczyste kolory, są dość miękkie i dobrze się nimi maluje:-)


Książeczka z kolorowankami, którą ja wybrałam zawiera w środku rysunki związane z lasem, z naturą, zwierzętami, roślinami. Na jednej stronie jest kolorowanka a na drugiej cytat dotyczący ziemi. Co najważniejsze, kolorowanki są rzeczywiście przeznaczone dla dorosłych ponieważ składają się z dużej ilości szczegółów przez co nie są nudne. Pomalowanie jednej z nich zajęło mi 2 dni pracy:-)




Czy rzeczywiście kolorowanki mają ,,moc" odstresowywacza? Owszem, według mnie tak. Tak samo jak rysowanie na kartkach zwykłego papieru. Chodzi o to, żeby zająć czymś dłonie i choć według mnie nie trzeba wydawać pieniędzy na specjalne kolorowanki dla dorosłych to z drugiej strony nie jest to drogi zakup a moim zdaniem daje znacznie więcej radości niż bezsensowne mazanie długopisem po notatkach:-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozświetlacz w serduszku

Witajcie, Tak jak obiecałam będzie dziś kilka słów na temat mojego ostatniego zakupu, czyli różo-rozświetlacza z firmy I Heart Makeup . Produkt na stronie opisany był jako róż, jednak według mnie kolor który wybrałam o wiele lepiej będzie pełnił funkcję .

Zatrzymaj się! Sprawa, która może dotyczyć i Ciebie

W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć niezwykle istotną kwestię zarówno dla mnie, jak również dla wielu innych kobiet w Polsce. Blog ten powstał z myślą o kobietach i poruszam na nim tematy zdecydowanie babskie. Piszę o kosmetykach, filmach, serialach- o mojej kobiecej codzienności. Kupujemy sobie nowe kosmetyki, sukienki i buty na wiosnę, przeglądamy się w lustrze, lajkujemy posty na Facebooku i zostawiamy serduszka pod ładnymi zdjęciami na Instagramie. Obracamy się w pastelowej rzeczywistości i nie ma w tym nic złego. Jestem zdecydowaną zwolenniczką cieszenia się chwilą i dostrzegania pozytywnych stron życia dlatego sama chcę o nich pisać.

Jesienna Wishlista #1.

Witajcie, Wiem, że na blogu było ostatnio bardzo cicho, nudno i zupełnie jakbym już o tym miejscu zapomniała. Bardzo Was za to przepraszam. Niestety ostatnie miesiące były i nadal są dla mnie pracowite, przełomowe i od tego jak rozstrzygną się sprawy pod koniec września będzie zależało co powinnam dalej ze sobą i ze swoim życiem zrobić. Wrzesień, ogólnie koniec lata i początek jesieni to mój ulubiony okres w roku i bardzo żałuję, że nie mam czasu się nim cieszyć. W związku z tym wszystkie wyjazdy, wszelkie jesienne atrakcje i wpisy na bloga mam zaplanowane na październik a dziś chciałabym się z Wami podzielić moją jesienną, pierwszą na blogu, Wishlistą !